Starbloggarit
raksunen- Päätin, että koska tosi moni Blogipostaus käsittelee muotia, kauneutta tai tyyliä, niin minä aion aina välillä kirjoittaa Lifestyle-postauksen :)

Hensutin- Täällä missä asun, on satanut koko yön ja aamun, joten pidin hyvänä ideana väsätä lämpimät sadeasut tylsälle sadepäivälle. :--) Asuja tein kaksi, supereille ja taviksille.

Eippa- Löysin tämän reseptin yhdestä kirjasta ja päätin kokeilla. Lopputulos oli tosi herkullinen!

tihyada00- Tässä musta silmämeikki :D Ens kerralla taviksille ♥

-Rio.Girl-- Myléne Farmer

annieriika29
- Vaikka nyt ei olekaan helle, saahan sitä jo unelmoida seuraavista! Nyt on sitä paitsi sopivasti aikaa kerätä rahaa tähän ihanaan hellepaitaan, läpinäkyvyys on nyt IN

TimanttiTiina- Mitä ihonhoitotuotteita käytät? Suositteletko niitä muille?


Vekkumus- Tässä mukava leikki esim. automatkoille, mökille tai muuten vaan. Leikkijöitä tarvitaan vähintään 2.

raksunen- Minusta Miss Sixtyn uusi mallisto on tosi ihana! Sieltä löytää trendikkäitä vaatteita erityylisille ja -ikäisille tytöille. Lemppareiksini nousivat nämä kaksi:

raksunen- Stardoll on TODELLA muodin aallonharjalla, katsokaapa vaikka tätä kuvaa:

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"



