Starbloggarit
Puppleappel- Eli, koska rahani olivat vähissä ja minulla oli tylsää, ajattelin että rupeanpa suunnittelemaan vaatteita tuolla kovin mahtavalla design-toiminnolla. Tuumin, että koska nyt on kesä ja näin, olisi mukavaa tehdä kukkakangasta. Siispä, tuumasta toimeen!

Vergon31

Purin-chan- Kiinnostaako valokuvaaminen, mutta kaipaat hiukan neuvoja kameran käytössä?
Tässä muutama vinkkini valokuvaamiseen:
jasulilja- Uusi mallisto Limited Editionista on saapunut!

Vekkumus- Tässä 2 eri ohjetta huulirasvan valmistukseen:

annieriika29
- Nämä asut ovat sopivia näihin Suomen suven kylmempiin päiviin, ja olemmehan me suomalaiset 'hevikansaa' joten viileä kesä sopii niille jotka tahtovat pitää 'raskaanpia' vaatteita ;D


Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"





