Starbloggarit
Sabra4390Hey everyone! I just wanted to wish all of you a great holiday and winter season (Unless you're in the sothern hemisphere, in that case, have an awesome summer).
I created some holiday/winter themed makeup looks.
Have an awesome winter!

santruu31
- Kuvaako otsikko päivääsi? Ei huolta! Alapuolella on lista, joka auttaa sinua tekemään myrskyistästä päivästä hauskan. :)

starvil- Archive'lle on muuten ilmestynyt muutama upea villapaita, omani näyttää ainakin lämpimältä!

santruu31
- Rakastatko valokuvausta, mutta et millään keksi mitään kuvauksen kohdetta? Ei hätää, nyt hyödynnetään talven kauniita maisemia kuvaamiseen! :)

santruu31
- Aina joskus kaikille tulee inspiraation puutetta ja ei meinaa keksiä yhtään mitään päälle laitettavaa. Kaikista ärsyttävintä on, jos se tulee näin juhlakauden aikaan.

mumelimuu28
- Joillain on sama tyyli täällä koko aikansa, mutta mielestäni täällä, kuten oikeassakin elämässä tyylejä pitää kokeilla. Itse olen kokeillut emoa, harajukua, farkku-toppi muottia ja vaikka mitä!


starvil- Itse rakastin uutta mallistoa, asut ja tavarat olivat ihania! Mitä mieltä te olette?

Amber_Doll
It's the holidays season so if your stuck on ideas for gifts then here are some that might help!
Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"






