Starbloggarit
lummie28
Wonderlemon- Oon päiväkodissa nyt muutaman viikon töissä ja ette muuten voi uskoa kuinka aitoja lapset on. Tänään eräs poika saneli ihanan rakkauden tunnustuksen ja toinen taas haukkui minut ääliöksi mutta tuli lopulta itku kurkussa pyytämään anteeksi. Toinen jeejee juttu, enään viikko niin minä tyttö olen taivaalla. Arvatkaa mitä kohti?

-ichiro-29
- Oletko koskaan tuntenut olevasi PETETTY? Petetty sanaa voi käyttää monella tapaa.

piru83126

poohg_199333
Hello Starblog readers. Today, I have a simple makeup tutorial to share with you. I created this to show how I made my own medoll's look.
Nothing extravagant, but hopefully this inspires you to try something new with your accessories, or inspires you to try new looks in general. Enjoy!
...girl...1128
- Tein yhteen kilpailuun mun sviitin yhen huoneen jouluseksi, tässä postauksessa on siitä kuvia (:

santruu31
- Pääsy Covergirliksi. Aw. Se on aivan varmasti melkein jokaisen Stardoll-käyttäjän unelma. Kuitenkin se tuntuu niin kaukaiselta, että ei tiedä voiko sen eteenkään tehdä yhtikäs mitään. Kyllä me kuitenkin voidaan siihen edes jotain vaikuttaa! :)

Maliina.ihana- Mitä nimet siis merkitsee? Itse otin selvää sivuilta: Etunimet.net & wikipediasta.

lizluz29
Hi everybody!
Since we're at the final 12-day stretch until christmas, I was going to ask you guys: What is your favourite holiday store? My personal favourite would have to be the Dior Holiday Tribute store.

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"



