Starbloggarit
Puppleappel- Asun "pääosana" on todella nätti paita, jota moni varmasti kuvailisi hyvin naiselliseksi. Tässä vain kaksi esimerkkiä niistä sadoista vaihtoehdoista, joita on olemassa ;D


kaisuli123- Vihdoin kesä on tullut! Lämpimät ilmat houkuttelevat rannalle, mutta kannattaa kuitenkin muistaa varautua hyvin ennen lähtöä! Tässä muutama perusvinkki!

Jassu-girl- Mitä mieltä olette Stardoll-kavereista? (: Itse olen löytänyt täältä pari kaveria joita ilman en tulisi toimeen irl elämässä. :P Ei kannata aliarvioida täältä löytyviä ystäviä! (:

Meude34
- Elikkäs stardolliin on tullut taas tällainen kiva systeemi että mitä enemmän ostaa kaupasta, sen enemmän saa ilmaisia vaatteita :) Hyvää tässä on myös se, että osaa vaatteista pystyy saamaan myös tavikset! :)

ihq_niiskuLuulenpa,että aika moni kavereistani pitää kesällä rennon kauniiita kesävaatteita, tässä olisi teille yksi hellä helleasu:

emde95Hiiihaa, kesä 2011 on vihdoinkin saapunut, ja kunnon kesä voi vihdoinkin alkaa. Kunnon kesään kuuluvat aina grillaus, reissailu, auringonotto sekä hauskanpito. Mitä te teette kesäisin? Tässä olisi ainakin muutama vinkki kesänviettoon!

Jassu-girlNyt se kesäloma sitten tuli! Oliko hyvä tokari? :]

Vergon31
- Kauan odotettu aurinko on alkanut lämmittää vihdoin ja viimein. Tässä olisi teille muutama vinkki viisaaseen auringonottoon :)

kiira99- Eli, tänään päätin koota sekä Superstaroille ja tavallisille sopivan asun.

Vergon31
- YSL tribute-kauppa tarjoilee, kuten odotettavissa on, YSL:n kevät-kesä 2011-malliston pohjalta suunniteltuja vaatteita.
Itselle kolahti aivan täysiä valkoinen, niittikoristeltu clutch!
Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"



