Starbloggarit
Muoti-Malli- Näytän nyt hillityn kesämeikin jossa pääväreinä on valkoinen ja punainen.

Vekkumus- Varmasti meistä kaikki on joskus ihastunut, tai peräti rakastunut? Itselläni on ainankin tapana ihastua helposti, mutta jos ihastun oikeaan tyyppiin, se saattaa kestää vuosia. Mutta miten on asiat henkilöllä nimeltä MUUMI4?

hghgdPäivän asu:

Puppleappel- Taas korostan starbazaarin erinomaisuutta tällä postauksella. Löysin tässä toissapäivänä bazaarilta kerrassaan ihanan tummanvihreän mekon, ja rakastuin (xD) Vaikka mekko onkin "vanhaa" mallia, eli se on hieman paperinukkemaisempi (sillä ennenhän stardollin iskulause oli "fame, fashion and friends" hehkutuksen sijaan "your paperdoll heaven") ja mekko on luultavimmin siltä ajalta.

.-.Lumikeiju.-.- Olen katsellut starbazaarin vaatteiden hintoja ja huomannut että ne ovat kalliita.Katselin tänään hausta DKNY vaatteita ja tein kyllä huiman löydön , 2 DKNY paitaa (pitkähihaista) 59 stardollarilla.. HUH HUH :)

Vergon31
- Muiden bloggaajien postauksia tutkiessani olen todennut meikkijuttujen ja -vinkkien olevan nyt kuuminta huutoa.

Jassu-girlPäätin tehdä taviksille meikin, ei siitä mitään mahtavaa saa, mutta kyllä se joltain näyttää. :)

itsCrazyParty- Jaan nyt oman signaturemeikkiohjeeni Teille, hyvät lukijat. En siksi, että kopioisitte sen, vaan siksi että saisitte vinkkejä omiin meikkeihinne!

Neitipoppis195- Oletko huomannut että suomalaiset ovat yhä enemmän Catwalkilla ja CoverGirleinä?
Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"




