Starbloggarit
starvil- Tämmöisen asun tein tähän postaukseen :)) Aiheena oli mustavalkoisuus, joten löysin "vanhan" mekon, ja pidän siitä kovasti.

jasulilja- Partyissä vietän n. puolet ajastani stardollissa :) Siellä tapaa uusia ystäviä ja voi jutella ilman chattia. Minä olen löytänyt paljon uusia kavereita ja joista on tullut tosi hyviä :)

kurlukurlu- Vaikka mä olen erittäin vahvasti eläinrääkkäystä, aitoja turkkeja jne. vastaan (!!!) niin eläinkuvioinen printti ja tekoturkikset ovat silti suurta rakkautta.

raksunen- Viime postaukseni kommenteissa saku-pekka pyysi minua kirjoittamaan seuraavaksi design-ohjeen huivista, jotta taviksetkin voivat tehdä ja ostaa sen:)) Tässä se tulee:

-Papu-27
- Tein kouluasun supereille.

Eippa- Jos tylsyys pääsee yllättämään sinut tässä lisää tekemistä täällä stardollissa:

kaisuli123- Ajattelin postata jutun kouluun liittyvistä asioista! Kouluun alkuun on melkein kuukausi, mutta kannattaa alkaa valmistautua hyvissä ajoin.

Eippa- Saat helposti huoneesi aivan uuden laiseksi. Ostamalla esim. uudet verhot!

Cerul- Shoppaillessani StarBazaarilla huomasin ihanan paidan ja mietin millaisen asukokonaisuuden siitä saisi.

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"




