Starbloggarit
annieriika29
Tällä kertaa esittelen lempi laukkuni, (eivät siis missään parhausjärjestyksessä) Tässä ne ovat:

Puppleappel- Muistan kun uuden vuoden päivänä huvikseni selailin muiden (lue: randomien) MeDolleja, ja tuo laukku osui ja upposi heti kun sen näin. Ajattelin että huippukallishan se, ei tule mitään. Ja vaikka bazaarilta etsin; ei mitään.

_pipsa- Jokaisella on varmasti oma lempi kauppansa starplazalla josta ostaa hienoimmat vaatteensa. Itse tykkään eniten Riosta, PPQ:sta, Fudgesta ja bisousta :)

Cerul- Ajattelin näyttää tälläisen kivan taviksille sopivan kynsilakkaohjeen!

-Papu-27
- Tein siis itselleni talvityylin, koska nyt on tullut paljon syksyasuja, joten en halunnut tehdä samantapaista asua kuin muut. Kommentoikaa mielipiteenne!

_pipsa- Stardesignillä on helppo tehdä kaikenlaisia vaatteita ja tavaroita. Toisin sanoen luoda oma sisäinen suunittelijansa!

Cerul- Kuten lupasin viime postaukses, teen jonkun meikkiohjeen ja tällä kertaaa hopeisen sellaisen. ^^ Keksin tälläisen kivan meikin joka on hieman haastava, ainakin mulle, mutta nätti.

Hensutin- Löydän StarBazaarilta nykyään yhtä ja toista, mikä parasta, halvalla!

rock-star-lady27
- Lähes kaikki rakastavat kaneja.

Eippa- Stardollissa on nykyään Shake it up -vaatteita, Niille ei ole omaa kauppaa mutta, kun haet esim. Valkoisia tai mustia paitoja yms. Niin ne löytyvät sitten sieltä. Vaatteista osa on supereille ja osa taviksille. Minulle sieltä mukaan tarttui jo eilen nämä vaatteet:

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"



