Starbloggarit
Miss00Lee99Hello stardoll! :)
As you may know, the Riviera Sale (25% off) is now in action, and I will be giving you inspiration from making an outfit from the dresses, but of course not all from the same shop! It's nice to have an outfit with different sources.
All of these photos are credited to Stardoll.com.

mumelimuu28
Huokaus, niin se aika rientää... Juurihan se koulu alkoi.Mihin tämä aika katoaa?!?!?! Toisaalta ihan hyvä vain, että katoaa sillä kohta on sen viikon aika jolloin saa rentoutua!

hghgd- Kanejahan otetaan yleensä sen takia, että ne on niin helppohoitoisia, eikä kovin seurallisia eläimiä, mutta todellisuudessa asia on täysin päinvastoin.

Marruz- Tänään ajattelin tehdä kaksi kesäistä asua... Tiedän nyt ei ole varmaan kovin hyvä aika tehdä kesäasuja, mutta on ihan kiva muistella mennyttä kesää :)


Aino-Kaisa- Talvi alkaa jo pikkuhiljaa tulla, joten päätin tehdä tälläisen sykyisen/talvisen asun.

_pipsa- Ruska-aika on jo alkanut ja päätin tehdä piristykseksi siihen sopivan asun :)

Peppi-fani26
- Tein talviasun, joka sopii kouluun eli tarkoitus ei ollut tehdä mitään juhlavaa vaan aika normaali.

missmanga16Tällä kertaa tulee tälläinen asu ja erilaisilla efekteillä tuo miun uusi söpö silmä :33 Tässä tulee:

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"





