Starbloggarit
...girl...1128
- Mitä te meinasitte tehdä itsenäisyyspäivänä? Lumilyhdyn teon jälkeen äiti tekee ruokaa ja syödään koko perheen kesken. Myöhemmin illalla nautitaan vielä saunasta ja katsotaan linnanjuhlat. (: Pitäkää hauskaa ja nauttikaa Suomen itsenäisyydestä!

starvil- Tänään on Suomen itsenäisyyspäivä, 6.12.2011!

Jadora27
- Mitäs piditte le malliston vaatteista?

Sabra4390
Picture via Stardoll
Vincent Van Gogh has got to be one of my favorite artists. Not many people appreciated him and his art when he was alive, and truly his art is phenomenal.
Meude34
- Moikka taas! ;) Olen tietoinen että monikaan ei ole huomannut että stardollissa on mahdollista ostaa vaatteita myös piilotetuista kaupoista :) Tässä olisi siis uusi Rebecca Bonbon kauppa. Täällä myydään mm. LE tyylinen mekko vain hintaan 13sk!

...girl...1128
- Aiotteko järjestää pikkujouluja? Minä en, mutta tein silti täällä Stardollissa kolme asua, jotka olis aika kivoja minun mielestä pikkujoulujuhliin. Tänään tuli ihana uusi LE mallisto, josta ostin 3 juttua. Kultaisen ruusun, vaaleanpunaisen boleron ja punaiset rannekorut.

kurlukurlu- Mä en tiedä olenko ainut joka on pistänyt merkille yhden "suuren" miinuksen Stardollin vaatteissa: nimittäin beiget housut! Etenkin viime kesänä jokaisessa kaupassa missä kävin oli esillä beigejä housuja, mutta Stardollissa en ole nähnyt yksiäkään...

mumelimuu28
- Minulla on joku pakkomielle, että aina hullaannun näihin vanhoihin bändeihin. Olen kova Beatles fani, kuten lukijani tietävät :) Nyt olen aivan Queenin pauloissa! ♥

starvilPäätin antaa itselleni haasteen, jossa teen asut ei-superstar jäsenille. Te, rakkaat lukijat päätätte onnistuinko haasteessani.


Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"



